JA TAK! BOOK NU
JA TAK! BOOK NU

OPSTART FRA 7. JUNI

Skærmbillede 2022-04-22 kl. 11.47.38

SE HOLDTIDER OG TILMELD
SE HOLDTIDER OG TILMELD

color1_icon_transparent_background TIDLIGERE DELTAGERSPRIS
Tilmeld dig med den samme e-mail, så vil systemet helt automatisk genkende dig som tidligere SC deltager. Den vil derfor ændre prisen, så du altid er sikret din loyalitetspris.

Hvis du har fået ny e-mail, skal du blot skrive til os på info@strongcurves.dk, så sender vi dig en rabatkode, som du skal bruge første gang, du tilmelder dig med din nye mailadresse.


DET MED SMÅT...

customcolor_icon_transparent_background Vi holder lukket på helligedage. Så hvis du vælger at træne mandage og onsdage, vil din første træning ligge onsdag d. 8 juni og din 2. træning fredag d. 10 juni, denne fredag er erstatning for mandag d. 6 juni (2. pinsedag). Din træning vil ligge på dit valgte tidspunkt for din hverdagstræning i forløbet.

customcolor_icon_transparent_backgroundI tilfælde af for få tilmeldinger til dit hold inden opstart, vil holdet blive nedlagt. Du vil senest ugen forinden opstarten blive kontaktet herom. Du vil blive tilbudt mulige ledige pladser på alternative hold eller tilbudt fuld refundering.

customcolor_icon_transparent_background Er du forhindret i at komme til træning, kan denne ikke erstattes af personlig træning, ej heller giver det dig mulighed for at deltage på et andet hold.

customcolor_icon_transparent_background Skulle din træner blive forhindret, gennemføres undervisningen af en af vores andre kompetente trænere.

customcolor_icon_transparent_background Ønsker du ikke at opstarte dit forløb, refunderer vi ikke beløbet. Du er velkommen til at tilbyde eller videresælge din plads til en anden kvinde.

customcolor_icon_transparent_background Ved akutte restriktioner som påvirker dit forløb, refunderes forløbet som udgangspunkt ikke, der vil i stedet findes mulige alternativer til afholdelse af din træning.

MØD EN DELTAGER HER

Tanja

3 år på All Women forløbet

DET SIGER VORES KVINDER

  • STRONG CURVES

    “Har på på ni uger fået en MEGET stærkere krop og et helt andet mindset omkring træning.”

    All Women i Viby

  • STRONG CURVES

    “Nu står jeg her 9 uger senere og er stærkere, lettere og sejere og har masser af energi, men har især fået viljen til at kæmpe videre mod et sundere jeg.”

    All Women i Viby

  • STRONG CURVES

    “Det er det bedste jeg har gjort for sjæl og krop i mange år og jeg nyder min egentid og bliver fyldt med træningsglæde.”

    All Woman i Risskov

  • STRONG CURVES

    “Formålet med det hele var, at komme i bedre fysisk form, blive stærk og føle mig tilpas i min krop - det har jeg opnået!”

    All Women i Risskov

  • STRONG CURVES

    “Træningen ved Strong Curves har givet mig en aha-oplevelse af, at min krop kan mere end jeg tror.””

    All Women Deltager siden 2018

  • STRONG CURVES

    “Et helt igennem fantastisk træningssted! Jeg har fået smag for at have en stærkere krop og det giver mig en masse energi og glæde.”

    All Women i VIby

  • STRONG CURVES

    “Du møder et top-professionelt og engageret trænerteam med masser af skills og med en faglighed der er udover det sædvanlige.”

    All Women i Risskov

  • STRONG CURVES

    “Jeg har gigt i ryggen og fødderne og plejede at gå til fysioterapi hver uge, nu kan jeg nøjes med at gå til fysioterapi hver 3. uge, min ryg er blevet stærkere og min holdning er blevet meget bedre.”

    All Women i Viby

  • STRONG CURVES

    “Jeg er blevet komfortabel med styrketræning og meget stærkere – og vil slet ikke undvære at træne med 'mit' hold i Risskov-garagen! Hermed mine bedste anbefalinger.”

    All Women i Risskov

FOR DIG DER VIL

✔︎ skyde din sommer stærkt i gang med power, træningsglæde og en god følelse i kroppen

✔︎ være fastere, stærkere og mere bevægelig og evt. gerne vil opnå et vægttab

✔︎ have mere energi og overskud i hverdagen til at være den, du gerne vil for dine veninder, kollegaer og familie

✔︎ give dig selv et frirum med "mig tid", hvor den får fuld gas med grin, sved og kvindepower i et fællesskab udover det sædvanlige #kvinderløfterkvinder


RISSKOV - HOLDTIDER
OBS: Vi holder lukket på helligedage, derfor er mandagens træning d. 6. juni i uge 23 rykket til fredag d. 10 juni i uge 23.

RISSKOV    
Mandag & Onsdag
(Maks. 10 kvinder pr hold)

Tirsdag & Torsdag
(Maks. 10 kvinder pr hold)

Morgen   Morgen  
05.50-06.50 - Rebecca BOOK NU 05.50-06.50 - Lisa VENTELISTE
06.00-07.00 - Lisa VENTELISTE 05.50-06.50 - Amanda BOOK NU
07.00-08.00 - Rebecca BOOK NU 07.00-08.00 - Lisa BOOK NU (1 plads)
    07.00-08.00 - Amanda BOOK NU


09.00-10.00 - Louise BOOK NU
       
Eftermiddag    Eftermiddag
15.40-16.40 - Rebecca BOOK NU 15.50-16.50 - Rebecca  BOOK NU
15.50-16.50 - Lisa BOOK NU 16.40-17.40 - Jeannette  VENTELISTE
       
Aften    Aften
17.00-18.00 - Lisa VENTELISTE 17.00-18.00 - Rebecca BOOK NU
18.10-19.10 - Line BOOK NU (2 pladser) 18.10-19.10 - Jeannette BOOK NU
19.10-20.10 - Jennie BOOK NU (Få pladser) 18.10-19.10 - Rebecca BOOK NU
20.20-21.20 - Jennie VENTELISTE 19.20-20.20 - Rebecca BOOK NU


VIBY - HOLDTIDER
OBS: Vi holder lukket på helligedage, derfor er mandagens træning d. 6. juni i uge 23 rykket til fredag d. 10 juni i uge 23.

VIBY    
Mandag & Onsdag
(Maks. 10 kvinder pr hold)

Tirsdag & Torsdag
(Maks. 10 kvinder pr hold)

Morgen   Morgen  
06.00-07.00 - Jeannette BOOK NU (FÅ pladser) 05.50-06.50 - Jeannette VENTELISTE
07.10-08.10 - Jeannette BOOK NU (2 pladser) 07.00-08.00 - Jeannette BOOK NU (2 pladser)
08.20-09.20 - Janne BOOK NU 08.10-09.10 - Jeannette VENTELISTE
    09.20-10.20 - Lisa VENTELISTE
       
Eftermiddag    Eftermiddag
15.40-16.40 - Jeannette BOOK NU (1 plads) 14.50-15.50 - Lisa  BOOK NU
16.50-17.50 - Jeannette VENTELISTE    
       
Aften    Aften
18.00-19.00 - Jeannette BOOK NU (2 pladser) 17.10-18.10 - Anne J VENTELISTE
19.10-20.10 - Heidi VENTELISTE 19.30-20.30 - Amanda BOOK NU (1 plads)
20.20-21.20 - Heidi VENTELISTE 20.40-21.40 - Amanda VENTELISTE

RISSKOV - HOLDTIDER

OBS: Vi holder lukket på helligedage, derfor er mandagens træning d. 6. juni i uge 23 rykket til fredag d. 10 juni i uge 23.


RISSKOV  
Mandag & Onsdag
(Maks. 10 kvinder pr hold)

Morgen  
05.50-06.50 - Rebecca BOOK NU
06.00-07.00 - Lisa VENTELISTE
07.00-08.00 - Rebecca BOOK NU
   
Eftermiddag  
15.40-16.40 - Rebecca BOOK NU
15.50-16.50 - Lisa BOOK NU
   
Aften  
17.00-18.00 - Lisa VENTELISTE
18.10-19.10 - Line BOOK NU (Få pladser)
19.10-20.10 - Jennie BOOK NU (Få pladser)
20.20-21.20 - Jennie VENTELISTE
   
Tirsdag & Torsdag
(Maks. 10 kvinder pr hold)
 
Morgen  
05.50-06.50 - Lisa VENTELISTE
05.50-06.50 - Amanda BOOK NU
07.00-08.00 - Lisa BOOK NU (1 plads)
07.00-08.00 - Amanda BOOK NU
09.00-10.00 - Louise BOOK NU
   
Eftermiddag  
15.50-16.50 - Rebecca BOOK NU
16.40-17.40 - Jeannette VENTELISTE
   
Aften  
17.00-18.00 - Rebecca BOOK NU  
18.10-19.10 - Jeannette BOOK NU
18.10-19.10 - Rebecca BOOK NU
19.20-20.20 - Rebecca BOOK NU

 

VIBY - HOLDTIDER

OBS: Vi holder lukket på helligedage, derfor er mandagens træning d. 6. juni i uge 23 rykket til fredag d. 10 juni i uge 23.

 

VIBY  
Mandag & Onsdag
(Maks. 10 kvinder pr hold)

Morgen  
06.00-07.00 - Jeannette BOOK NU (Få pladser)
07.10-08.10 - Jeannette BOOK NU (2 pladser)
08.20-09.20 - Janne BOOK NU
   
   
Eftermiddag  
15.40-16.40 - Jeannette BOOK NU (1 plads)
16.50-17.50 - Jeannette VENTELISTE
   
Aften  
18.00-19.00 - Jeannette BOOK NU (2 pladser)
19.10-20.10 - Heidi VENTELISTE
20.20-21.20 - Heidi

VENTELISTE

 


Tirsdag & Torsdag
(Maks. 10 kvinder pr hold)


Morgen


05.50-06.50 - Jeannette

VENTELISTE

07.00-08.00 - Jeannette

BOOK NU (2 pladser)

08.10-09.10 - Jeannette

VENTELISTE

09.20-10.20 - Lisa

VENTELISTE

 


Eftermiddag


14.50-15.50 - Lisa

BOOK NU

 


Aften


17.10-18.10 - Anne J

VENTELISTE

19.30-20.30 - Amanda

BOOK NU (1 plads)

20.40-21.40 - Amanda

VENTELISTE

 


 


HØR LIDT OM FORLØBET HER


HØR LIDT OM FORLØBET HER


OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Forskellen på All Women og Plus Size?

All Women er for alle kvinder uanset alder, størrelse, udgangspunkt og træningserfaring. Plus Size er et særligt trygt hold kun for Plus Size kvinder.

Hvor foregår træningen ude eller inde?

I vores egne indendørs træningsstudier, hvor det kun er vores intime bootcamp-hold, der bruger faciliteterne. Fællestræning i weekenderne kan foregå inde og ude, så tag en ekstra trøje med hvis vi er ude.

Kan jeg deltage med skavanker?

Det kan du som udgangspunkt godt, da din træner altid vil kunne finde alternative øvelser og støtte og vejlede dig. Er du i tvivl om forløbet passer til dig, kan du altid kontakte os på info@strongcurves.dk.

Er løb en del af træning?

Løb er som udgangspunkt ikke en del af træningen. En lille luntetur vil kunne indgå i opvarmningen eller lign, men der vil altid være et alternativ, som fx romaskinen, hvis løb er udfordrende for dig.

Kan jeg være med trods dårlig form?

Det kan du i hvert fald. Her kan ingen være i for dårlig form. Vores program er tilrettelagt, så vi kan tilpasse alt til den enkelte uden at nogle står og venter på dig.  

Hvordan træner vi på holdene?

Træningsformen er primært funktionel styrketræning. De to ugentlige træninger i hverdagen er bygget op omkring et styrketræningsprogram, hvor vi kommer hele kroppen igennem. Vi starter ud med en grundig, mobiliserende opvarmning tilpasset dagens træning og vi slutter altid med en lille finisher, hvor pulsen får ekstra fokus. Altsammen guidet af din træner.

Hvad er fællestræning i weekenden?

Først og fremmest en fed mulighed for ugens 3. træning. Fællestræningerne er sjov, pulsfokuseret træning i weekend med kvinder på tværs af holdene. Her guider en af trænerteamets trænere dig igennem små overskuelig workouts, og før du har set dig om, er der gået 50 min med en max energisk start på din weekend.

Har du andre spørgsmål, er du altid velkommen til at sende en mail til info@strongcurves.dk, eller ringe til os inden for vores telefontid.

TILMELD NYHEDSBREV
TILMELD NYHEDSBREV

SPØRGSMÅL?
SKRIV HER TIL VORES KUNDESERVICE

Tak for din henvendelse, vi vender tilbage til dig så hurtigt som muligt.

FØLG MED PÅ INSTAGRAM