STRONG CURVES MOM TO BE
FORBLIV STÆRK GRAVID
På så lidt som 2 timer om ugen på vores eksklusive Mom to be hold i Aarhus.

              

TILMELD EKSKLUSIVT MEDLEMSKAB

MOM TO BE

STÆRK GRAVID

På så lidt som 2 timer om ugen på vores eksklusive Mom to be hold i Aarhus.
              

TILMELD EKSKLUSIVT MEDLEMSKAB

STRONG CURVES MOM TO BE 

Graviditetstræning til kvinder, som har træningserfaring fra tidligere eller har deltaget på Get Started Bootcamp.

Ikke to graviditeter er ens, og derfor er vores trænere uddannet inden for graviditets- og efterfødselstræning, så de kan tilpasse træningen til netop dit udgangspunkt og behov. På den måde opnår du det størst mulige udbytte af træningen.

Med os får du specialiseret graviditetstræning med en personlig træner ved din side, så du kan give din krop de bedste forudsætninger for en god graviditet og fødsel. 

Vi benytter et gennemtænkt system bag alle vores programmer.
Læs mere om STRONG CURVES Metoden her

 

VI ER EKSPERTER I GRAVIDITETSTRÆNING. DU ER EKSPERT I DIN GRAVIDE KROP. 

TRIMESTERSPECIFIK STYRKETRÆNING


STRONG CURVES MOM TO BE

Graviditetstræning til kvinder, som har træningserfaring fra tidligere eller har deltaget på Get Started Bootcamp.

Ikke to graviditeter er ens, og derfor er vores trænere uddannet inden for graviditets- og efterfødselstræning, så de kan tilpasse træningen til netop dit udgangspunkt og behov. På den måde opnår du det størst mulige udbytte af træningen.

Med os får du specialiseret graviditetstræning med en personlig træner ved din side, så du kan give din krop de bedste forudsætninger for en god graviditet og fødsel.

Vi benytter et gennemtænkt system bag alle vores programmer. Vi benytter et gennemtænkt system bag alle vores programmer. 

Læs mere om STRONG CURVES Metoden her

 HVAD ER INKLUDERET?

TRÆNINGSFORLØB TIL GRAVIDE 

Træningsprogrammerne er tilpasset, hvilket trimester du er i og dit trænings-niveau, så du kan fortsætte din træning helt til termin. 

EKSKLUSIVT HOLD I SKØNNE RAMMER

Du træner på et lukket hold a´ 6-10 gravide kvinder i vores medlemsfrie træningsstudie i Risskov, Viby eller Åbyhøj.

KOMPETENTE
PERSONLIG TRÆNER

 Du bliver vejledt af din topprofessionelle træner med specialiseret viden inden for graviditetstræning.
Mød teamet her

EKSKLUSIV PODCAST MED EMMA KAALUND

Vores graviditetstræning indeholder ikke blot træning, men også viden. Vores specialist inden for graviditet- og efterfødselstræning har udarbejdet 6 episoder, som skal klæde dig på til at træne igennem hele graviditeten.

EVIDENSBASERET TILGANG 

Du får støtte og kompetent vejledning til hver træning, så du kan overkomme bekymringer, der kan begrænse din træning i graviditeten.

PERSONLIG APP MED DINE PROGRAMMER

Vi følger et struktureret program med trimesterspecifikke øvelser, der gør det muligt at tilpasse din træning til termin.

OP TIL 4 UGENTLIGE TRÆNINGER

Udover dine to faste ugentlige træninger har du mulighed for gratis at joine vores guidede weekendtræninger.

FERIEBERO OP TIL 2 UGER OM ÅRET

På dit medlemskab kan du sætte din træning i bero op til 2 uger om året, så du ikke betaler for noget, du ikke bruger. Strong Curves holder ferielukket uge 14, 30, 31 og 52.

TESTIMONIALS

HVAD SIGER VORES DELTAGERE?

  • Træningsforløbet har været så godt, og hvis du sidder derude som gravid og tænker "jamen jeg kan jo ikke løfte ret meget" eller den gamle skrøne "jeg må ikke træne", så glem tankerne og meld dig på.

    Katja Johansen

    2. trimester

  • Jeg synes, at det er en rigtig stor fordel, at man får så meget mere vejledning, end hvis man går i fitness. Jeg havde en masse spørgsmål til, hvad jeg egentlig måtte, og der kommer lidt for og imod alt afhængigt af, hvad man finder [på Google]. Så det at man har en uddannet træner, det synes jeg, gør en stor forskel, så man kan føle sig helt tryg i "det her må JEG godt".

    Maria Bruun

    2. trimester

  • Under min første graviditet var jeg god til selv at komme afsted, og jeg følte mig stærk - også under fødslen. Under min anden graviditet var jeg ikke særlig god til at komme afsted, og der føltes jeg mig slasket og ikke tilpas i min krop. Nu her med min tredje graviditet har jeg været god til at komme afsted [på Mom To Be holdet], og min motivation for at komme ud af døren er følelsen bagefter.

    Rikke Jensen

    2. trimester

  • Jennie (træner) holder dig i hånden hele vejen, hjælper med at finde alternative øvelser, hvis noget ikke føles behageligt og ikke mindst, så viser hun, at gravide kan meget mere, end de tror!

    Katja Johansen

    2. trimester

  • Det er min første graviditet, og jeg tænker, at det må give mig en udholdenhed eller styrke ift. en fødsel. Det er også mit fokus, at på den anden side af fødslen vil jeg gerne have et udgangspunkt, som ikke er helt skræmmende. For det er en lang periode, hvor man skal have ondt, så det må være godt at være lidt trænet bagefter.

    Maria Bruun

    2. trimester

  • Jeg føler, at kroppen må være bedre styrket til at komme hurtigere tilbage til sig selv.

    Og så har det givet mig en forpligtelse til at komme afsted i en travl hverdag.

    Trine Larsen

    2. trimester

  • Jeg ville ikke have lyst til at stå og være den eneste [på et træningshold], der var gravid, så det har givet meget at være på et hold med andre gravide. 

    Jeg havde en opfattelse af, hvad man cirka kunne træne, når man var gravid, men når jeg så ser på de andre på holdet tænker jeg, at jeg godt kan lidt mere - og mere end jeg troede.

    Maria Bruun

    2. trimester

DINE MEDLEMS MULIGHEDER

4 UGERS GET STARTED BOOTCAMP

PRIS 2250KR

For nybegyndere

Plus Size-4

MÅNEDS / ÅRSMEDLEM

PRIS 1650KR / 1450KR PR MDR

For tidligere deltagere og øvet

Plus Size-3

RISSKOV
EKSKLUSIVE HOLD 10 PLADSER
Mossøvej 2 og 4, 8240 Risskov

VIBY
EKSKLUSIVE HOLD KUN 10 PLADSER

Skanderborgvej 212, Viby J

MANDAG/ONSDG


TIRSDAG/TORSDAG





 

 

 

 

 

 


BOOK DIN PLADS NU

FIND DINE SVAR HER
HVAD SKAL JEG VIDE, INDEN JEG STARTER?

Deltagelse på holdet forudsætter at du er en af følgende:

• Er tidligere Strong Curves deltager

• Har træningserfaring og er godkendt gennem en telefonsamtale med os. Kontakt os på info@strongcurves.dk med dit telefonnummer og vi vil ringe dig op

• Har gennemført GET STARTED BOOTCAMP

• Har haft personlige x antal træningssesioner (muligt gennem Strong Curves)


Du får en plads på holdet ved at tilmelde dig HER.

Ved at tilmelde dig et månedsmedlemskab er pladsen din, så længe du vil have den. Opsigelsesperioden på månedsmedlemskabet er løbende måned + én måned.

Med vores medlemskabsstruktur er det muligt, at du kan tilpasse længden på dit træningsforløb, så det passer med, hvornår du har motivationen for at starte, og hvornår du føler, at du er i mål. Med andre ord: du bestemmer selv længden på dit forløb.

Vi optager nye deltagere hver 4. uge og vil du være sikker på, at du kan starte hos os, kan du med fordel tilmelde dig i god tid.

På vores måneds- og årsmedlemskab til All Women holdene har du mulighed for at sætte dit medlemskab i bero op til 4 uger om året. Dette er 4 uger udover de uger, vi holder ferielukket.

Se de ferielukkede uger længere nede.

Der er til hver træningssession afsat 55 minutter, der er bygget op omkring et styrketræningsprogram, hvor vi kommer hele kroppen igennem. Vi starter ud med en mobiliserende opvarmning tilpasset dagens træning og slutter altid med en lille finisher, hvor pulsen får ekstra fokus. Altsammen guidet af din træner.

I weekenderne har du mulighed for at deltage på vores weekendstræninger, der er for alle kvinder på tværs af holdtyper og med skiftende træner. Her er træningsformatet anderledes fra dine to ugentlige All Women træninger, da træningsprogrammet varierer fra gang til gang og er være mere pulsbaseret træning.

Se træningstidspunkterne for weekendstræningerne længere nede.

Det er ikke muligt at træne med på et andet hold, såfremt du skulle være forhindret til den pågældende træning. Til gengæld kan du frit deltage på alle vores weekendstræninger og indhente forsømte træninger.

Det kan du som udgangspunkt godt, da din træner altid vil kunne finde alternative øvelser samt støtte og vejlede dig. Er du i tvivl, om forløbet passer til dig, kan du altid kontakte os på info@strongcurves.dk.

Herunder ser du en oversigt over weekendstræningerne (maks 24 deltagere pr. hold): 

WEEKENDSTRÆNINGER I RISSKOV OG VIBY

Lørdage Søndage
Kl. 8.00-8.50: Individuel Kl. 8.00-8.50: Individuel
Kl. 9.00-9.50: Individuel Kl. 9.00-9.50: Team
Kl. 10.00-10.50: Individuel Kl. 10.00-10.50: Bring a buddy


WEEKENDSTRÆNINGER I ÅBYHØJ

Lørdage Søndage
Kl. 8.00-8.50: Individuel Kl. 9.00-9.50: Individuel
Kl. 9.00-9.50: Individuel Kl. 10.00-10.50: Team

På helligdage er der eksklusive drop-in træninger med plads til 10 pr hold, som du kan tilmelde dig, hvis din almindelige træning ligger den pågældende dag. 
Strong Curves holder ferielukket i uge 14, 30, 31 og 52.

FØLG MED PÅ INSTAGRAM

Træningsstudie i Viby
Skanderborgvej 212
8260 Viby

Træningsstudie i Åbyhøj
Haslevej 8B, Baghuset
8230 Åbyhøj

Træningsstudie i Risskov
Mossøvej 2 og 4
8240 Risskov

KONTAKT

22 21 10 90  

info@strongcurves.dk 

 

customcolor_logo_transparent_background

STRONG CURVES Aps 2022 ©️     Handelsbetingelser