VORES TILGANG 

Vi skaber struktur og kvalitet i din træning, så du opnår resultater - ikke kun på din krop men i alle livets aspekter.

Med os får du træningen gjort! Du har en personlig træner ved din side, der tilpasser øvelserne til dig, der motiverer og følger op på din træning.

 

HØR OM FORLØBET




DELTAGER INTERVIEWS

INDHOLD

Pakke indhold -2 

TILMELD BOOTCAMP

color1_icon_transparent_background VENINDEPRIS
Book to kvinder sammen ved at skrive til info@strongcurves.dk med ønskede hold (behøver ikke være samme hold) og modtag rabatkode til at booke med. 
PRIS SOM NY DELTAGER 4100 KR PR. PERSON (spar 500 kr hver)

color1_icon_transparent_background TIDLIGERE DELTAGERSPRIS
Tilmeld dig med den samme e-mail, så vil systemet helt automatisk genkende dig som tidligere SC deltager. Den vil derfor ændre prisen, så du altid er sikret din loyalitetspris.
Hvis du har fået ny e-mail, skal du blot skrive til os på info@strongcurves.dk, så sender vi dig en rabatkode, som du skal bruge første gang, du tilmelder dig med din nye mailadresse.

 

FOR DIG DER VIL

✔︎ have en stærk krop efter graviditet og fødsel

✔︎ træne effektivt med andre mødre, der er der for det samme

✔︎ føle dig godt tilpas i din krop og lære din krop at kende igen

✔︎ have tilpasset træning til dit træningsniveau og eventuelle gener fra graviditet og fødsel 

✔︎ give dig selv et powerboost til din sundhed og hverdag

✔︎ prioritere dig selv i et træningssetup, hvor der er plads til dit barn


OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Det kan kun du mærke. For nogle føles det godt og naturligt at starte roligt op allerede nogle uger efter fødslen, mens der for andre går længere tid.

Det behøver du ikke. Jf. Sundhedsstyrelsen er det individuelt, hvor hurtigt man kan genoptage træning efter fødslen på et kontinuum fra få dage efter fødslen til nogle uger efter fødslen. Det handler om, hvad du har det godt med, og så hjælper vi med at tilpasse træningen til dit niveau.

De to ugentlige træninger i hverdagen er bygget op omkring et styrketræningsprogram, hvor vi kommer hele kroppen igennem. Vi starter ud med en mobiliserende opvarmning tilpasset dagens træning og slutter altid med en lille finisher, hvor pulsen får ekstra fokus. Altsammen guidet af din træner.

Ikke som udgangspunkt, men er dit barn vågen og vil blot hænge på dig, så kan din træner hjælpe med at finde alternative øvelser, du kan lave, så du stadig får noget ud af din træning.

Dette betyder intet, så sniger I jer blot ind, og din træner hjælper dig i gang.

Det gør ikke spor, og de andre mødre vil også have forståelse, da de er i sammen situation. Er der brug for at trøste eller gå lidt ud, så er det sådan, det er denne dag.

Det behøver de ikke. Nogle børn sover hver gang, imens at andre ligger vågne og leger på legetæppet.

Når du føler dig klar til at tage dit barn med til træning, så er I mere end velkomne. Der er ikke nogen anbefalet alder.

Det med småt...

customcolor_icon_transparent_backgroundUdeblivelse fra en træning kan ikke erstattes af personlig træning, ej heller giver det dig mulighed for at deltage på et andet hold

customcolor_icon_transparent_backgroundVi holder lukket på helligedage. Da vi ved...

...at din hverdagstræning kan være uheldig at ligge på en helligdag, har vi valgt give dig en gratis uge med mulighed for drop-in fællestræninger på forskellige dage og tidspunkter i stedet. I forløbsperioder uden helligedage er du blot heldig også at få en ekstra gratis uge med samme mulighed for drop-in fællestræninger eller at afholde ferie uden at du går glip af dine 9 ugers træning.

customcolor_icon_transparent_background Skulle din træner blive forhindret, gennemføres undervisningen af en af vores andre kompetente trænere.

customcolor_icon_transparent_background Ønsker du ikke at opstarte dit forløb, refunderer vi ikke beløbet. Du er velkommen til at tilbyde eller videresælge din plads til en anden kvinde.

customcolor_icon_transparent_background Ved akutte restriktioner som påvirker dit forløb, refunderes forløbet som udgangspunkt ikke, men der vil findes mulig alternativer til afholdelse af din træning.

HOLDTIDER START I UGE 43
Kun 10 pladser pr hold!

Viby uge 43-51
Skanderborgvej 212, 8260 Viby J

Mandag/onsdag:
Morgen:
Kl. 08.20-09.20 Ditte BOOK NU!

Formiddag:

Kl. 09.30-10.30 Ditte BOOK NU!
Kl. 10.40-11.40 Ditte BOOK NU!

Tirsdag/torsdag:
Formiddag:
Kl. 10.30-11.30 Christina BOOK NU!



Risskov uge 43-51
Mossøvej 2-4, 8240 Risskov

Mandag/onsdag:
Formiddag:
Kl. 09.20-10.20 Janne BOOK NU!
Kl. 10.30-11.30 Janne BOOK NU!

Tirsdag/torsdag:
Formiddag:
Kl. 09.30-10.30 Louise BOOK NU! (3 pl.)

Åbyhøj uge 43-51
Haslevej 8B, baghuset, 8230 Åbyhøj

Mandag/onsdag:
Formiddag:
Kl. 09.30 - 10.30 Emma BOOK NU! (Få pl.)
Kl. 10.40 - 11.40 Emma BOOK NU! (3 pl.)

Tirsdag/torsdag:
Formiddag:
Kl. 09.30 - 10.30 Amanda BOOK NU!

SPØRGSMÅL?
SKRIV TIL KUNDESERVICE

Tak for din henvendelse, vi vender tilbage til dig så hurtigt som muligt.

FØLG MED PÅ INSTAGRAM