JA TAK! BOOK NU
JA TAK! BOOK NU

OPSTART FRA 7. JUNI

Skærmbillede 2022-04-22 kl. 11.47.38

SE HOLDTIDER OG TILMELD
SE HOLDTIDER OG TILMELD

color1_icon_transparent_background TIDLIGERE DELTAGERSPRIS
Tilmeld dig med den samme e-mail, så vil systemet helt automatisk genkende dig som tidligere SC deltager. Den vil derfor ændre prisen, så du altid er sikret din loyalitetspris.
Hvis du har fået ny e-mail, skal du blot skrive til os på info@strongcurves.dk, så sender vi dig en rabatkode, som du skal bruge første gang, du tilmelder dig med din nye mailadresse.


DET MED SMÅT...
customcolor_icon_transparent_background Vi holder lukket på helligedage. Så hvis du vælger at træne mandage og onsdage, vil din første træning ligge onsdag d. 8 juni og din 2. træning fredag d. 10 juni, denne fredag er erstatning for mandag d. 6 juni (2. pinsedag). Din træning vil ligge på dit valgte tidspunkt for din hverdagstræning i forløbet.

customcolor_icon_transparent_backgroundI tilfælde af for få tilmeldinger til dit hold inden opstart, vil holdet blive nedlagt. Du vil senest ugen forinden opstarten blive kontaktet herom. Du vil blive tilbudt mulige ledige pladser på alternative hold eller tilbudt fuld refundering.

 customcolor_icon_transparent_background Er du forhindret i at komme til træning, kan denne ikke erstattes af personlig træning, ej heller giver det dig mulighed for at deltage på et andet hold.

customcolor_icon_transparent_background Skulle din træner blive forhindret, gennemføres undervisningen af en af vores andre kompetente trænere.

customcolor_icon_transparent_background Ønsker du ikke at opstarte dit forløb, refunderer vi ikke beløbet. Du er velkommen til at tilbyde eller videresælge din plads til en anden kvinde.

customcolor_icon_transparent_background Ved akutte restriktioner som påvirker dit forløb, refunderes forløbet som udgangspunkt ikke, der vil i stedet findes mulige alternativer til afholdelse af din træning.

FOR DIG DER VIL

✔︎ i form under kyndig vejledning og blive stærkere og evt. tabe nogle kilo

✔︎ have mere energi og overskud i en hverdag med afbrudt søvn

✔︎ prioritere dig selv, så du kan være den bedste udgave for din familie - uden at det går på kompromis med din værdifulde tid med dit barn

✔︎ føle dig bedre tilpas i din krop og lære din krop at kende igen efter graviditet og fødsel

✔︎ være en del af en aktiv mødregruppe, hvor det helt ok at putte, skifte, trøste, snakke og give mad i løbet af træningen

FOR DIG DER VIL

✔︎ i form under kyndig vejledning og blive stærkere og evt. tabe nogle kilo

✔︎ have mere energi og overskud i en hverdag med afbrudt søvn

✔︎ prioritere dig selv, så du kan være den bedste udgave for din familie - uden at det går på kompromis med din værdifulde tid med dit barn

✔︎ føle dig bedre tilpas i din krop og lære din krop at kende igen efter graviditet og fødsel

✔︎ være en del af en aktiv mødregruppe, hvor det helt ok at putte, skifte, trøste, snakke og give mad i løbet af træningen

DET SIGER VORES KVINDER OM TRÆNING HOS OS

  • STRONG CURVES

    “Det har fået mig til at lære min krop at kende igen, og min styrke er kommet tilbage.”

    Mommy i Risskov

  • STRONG CURVES

    “Klart et af de bedste valg, jeg har taget i min barsel, og selvom det er hårdt, så giver det så meget overskud.”

    Mommy i Viby

  • STRONG CURVES

    “Mere styrke, overskud i hverdagen med en lille baby og tro på at man kan få trænet og gøre noget for sig selv med en baby.”

    Mommy i Viby

  • STRONG CURVES

    “Andre nybagte mødre (skal have campen anbefalet), fordi det giver så meget ny energi, man møder andre mødre og holdet er tilpasset at du har et barn med.”

    Mommy i Risskov

HØR LIDT OM FORLØBET HER


HØR LIDT OM FORLØBET HER


RISSKOV - HOLDTIDER
OBS: Vi holder lukket på helligedage, derfor er mandagens træning d. 6 juni i uge 23 rykket til fredag d. 10 juni i uge 23.

RISSKOV    
Mandag & Onsdag
(Maks. 10 kvinder pr hold)

Tirsdag & Torsdag
(Maks. 10 kvinder pr hold)

Morgen/Formiddag   Morgen/Formiddag
09.20-10.20 - Christina BOOK NU (Få pladser)  09.30-10.30 - Janne  BOOK NU (Få pladser)
10.30-11.30 - Christina BOOK NU (2 pladser)  10.30-11.30 - Louise  BOOK NU (2 pladser)
     10.40-11.40 - Janne  BOOK NU

 

VIBY - HOLDTIDER
OBS: Vi holder lukket på helligedage, derfor er mandagens træning d. 6 juni i uge 23 rykket til fredag d. 10 juni i uge 23.

VIBY    
Mandag & Onsdag
(Maks. 10 kvinder pr hold)

Tirsdag & Torsdag
(Maks. 10 kvinder pr hold)

Morgen/Formiddag    Formiddag
09.30-10.30 - Janne VENTELISTE  10.30-11.30 - Lisa  BOOK NU
10.40-11.40 - Janne BOOK NU (Få pladser)    

RISSKOV - HOLDTIDER

OBS: Vi holder lukket på helligedage, derfor er mandagens træning d. 6 juni i uge 23 rykket til fredag d. 10 juni i uge 23.


RISSKOV  
Mandag & Onsdag
(Maks. 10 kvinder pr hold)

Morgen/Formiddag  
09.20-10.20 - Christina BOOK NU (Få pladser)
10.30-11.30 - Christina BOOK NU (2 pladser)
   
Tirsdag & Torsdag
(Maks. 10 kvinder pr hold)
 
Morgen/Formiddag
09.30-10.30 - Janne BOOK NU (Få pladser)
10.30-11.30 - Louise BOOK NU (2 pladser)
10.40-11.40 - Janne BOOK NU

 

VIBY - HOLDTIDER

OBS: Vi holder lukket på helligedage, derfor er mandagens træning d. 6 juni i uge 23 rykket til fredag d. 10 juni i uge 23.


VIBY  
Mandag & Onsdag
(Maks. 10 kvinder pr hold)

Morgen/Formiddag  
09.30-10.30 - Janne VENTELISTE
10.40-11.40 - Janne BOOK NU (Få pladser)
   
Tirsdag & Torsdag
(Maks. 10 kvinder pr hold)
 
Formiddag  
10.30-11.30 - Lisa BOOK NU

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Hvornår er min krop klar til træning?

Det kan kun du mærke. For nogle føles det godt og naturligt at starte roligt op allerede nogle uger efter fødslen, mens der for andre går længere tid.

Hvad nu hvis vi kommer for sent? 

Dette betyder intet, så sniger I jer blot ind og din træner hjælper dig i gang.

 Hvad hvis mit barn skriger?

Det gør ikke spor. Er der brug for at trøste eller gå lidt ud, så er det sådan det er denne dag.

Skal baby sove mens vi træner?

Det behøver de ikke. Nogle børn sover hver gang, i mens at andre ligger vågen og leger på tæppet eller udføre øvelserne i træningen sammen med dig. 

Hvor gamle skal babyerne være?

Når du føler dig klar til at tage dit barn til træning, så er I mere end velkomne. Der er ikke nogen anbefalet alder.

Træner vi med børnene? 

Ikke som udgangspunkt, men er dit barn vågen, kan det sagtens være med og have det sjovt med mor.

Skal jeg have 8 ugers tjek ved lægen? 

Det behøver du ikke, men det handler om hvad du har det godt med. Hvis du er vant til at træne eller føler dig godt tilpas i kroppen, må du gerne opstarte træning før de 8 uger.

Hvordan foregår træningen?

De to ugentlige træninger i hverdagen er bygget op omkring et styrketræningsprogram, hvor vi kommer hele kroppen igennem. Vi starter ud med en mobiliserende opvarmning tilpasset dagens træning og slutter altid med en lille finisher, hvor pulsen får ekstra fokus. Altsammen guidet af din træner.

Hvad er fællestræning i weekenden?

Først og fremmest en fed mulighed for ugens 3. træning. Fællestræningerne er sjov, pulsfokuseret træning i weekend med kvinder på tværs af holdene. Her guider en af trænerteamets trænere dig igennem små overskuelig workouts, og før du har set dig om, er der gået 50 min med en max energisk start på din weekend.

Denne træning er ikke tilrettelagt efter at baby er med, men der er plads til at barnevognen kan tå med sovende barn lige uden for garagerne.

Har du andre spørgsmål, er du altid velkommen til at sende en mail til info@strongcurves.dk, eller ringe til os inden for vores telefontid.

TILMELD NYHEDSBREV
TILMELD NYHEDSBREV

SPØRGSMÅL?
SKRIV HER TIL VORES KUNDESERVICE

Tak for din henvendelse, vi vender tilbage til dig så hurtigt som muligt.

FØLG MED PÅ INSTAGRAM