JA TAK! BOOK NU
JA TAK! BOOK NU

OPSTART FRA 7. JUNI

Skærmbillede 2022-04-21 kl. 18.08.52

SE HOLDTIDER OG TILMELD
SE HOLDTIDER OG TILMELD

color1_icon_transparent_background TIDLIGERE DELTAGERSPRIS
Tilmeld dig med den samme e-mail, så vil systemet helt automatisk genkende dig som tidligere SC deltager. Den vil derfor ændre prisen, så du altid er sikret din loyalitetspris.
Hvis du har fået ny e-mail, skal du blot skrive til os på info@strongcurves.dk, så sender vi dig en rabatkode, som du skal bruge første gang, du tilmelder dig med din nye mailadresse.  


color1_icon_transparent_background DET MED SMÅT...

customcolor_icon_transparent_background Vi holder lukket på helligedage. Så hvis du vælger at træne mandage og onsdage, vil din første træning ligge onsdag d. 8 juni og din 2. træning fredag d. 10 juni, denne fredag er erstatning for mandag d. 6 juni (2. pinsedag). Din træning vil ligge på dit valgte tidspunkt for din hverdagstræning i forløbet.

customcolor_icon_transparent_backgroundI tilfælde af for få tilmeldinger til dit hold inden opstart, vil holdet blive nedlagt. Du vil senest ugen forinden opstarten blive kontaktet herom. Du vil blive tilbudt mulige ledige pladser på alternative hold eller tilbudt fuld refundering.

customcolor_icon_transparent_background Er du forhindret i at komme til træning, kan denne ikke erstattes af personlig træning, ej heller giver det dig mulighed for at deltage på et andet hold.

customcolor_icon_transparent_background Skulle din træner blive forhindret, gennemføres undervisningen af en af vores andre kompetente trænere.

customcolor_icon_transparent_background Ønsker du ikke at opstarte dit forløb, refunderer vi ikke beløbet. Du er velkommen til at tilbyde eller videresælge din plads til en anden kvinde.

customcolor_icon_transparent_background Ved akutte restriktioner som påvirker dit forløb, refunderes forløbet som udgangspunkt ikke, der vil i stedet findes mulige alternativer til afholdelse af din træning.

MØD 3 DELTAGERE HER

FOR DIG DER VIL

✔︎ skyde din sommer stærkt i gang med power, træningsglæde og god energi.

✔︎ igangsætte en god (trænings)vane og opnå et mere positivt forhold til din seje krop!

✔︎ træne i et trygt fællesskab, med max 10 ligesindede kvinder på holdet under fast støtte og guidning af den samme kvindelige træner.

✔︎ give dig selv et frirum med "mig tid", hvor du får træningsveninder og et humørboost ved at indgå i det sejeste kvindelige træningscommunity #kvinderløfterkvinder

✔︎ have træning til at være en fast del af din hverdag eller genoptage en god træningsrutine.

✔︎ tage dig af dig selv, så du kan være den bedste version af dig, og dermed leve dit drømmeliv.


JEG ER KLAR, TILMELD

FOR DIG DER VIL

✔︎ skyde din sommer stærkt i gang med power, træningsglæde og god energi.

✔︎ igangsætte en god (trænings)vane og opnå et mere positivt forhold til din seje krop!

✔︎ træne i et trygt fællesskab, med max 10 ligesindede kvinder på holdet under fast støtte og guidning af den samme kvindelige træner.

✔︎ give dig selv et frirum med "mig tid", hvor du får træningsveninder og et humørboost ved at indgå i det sejeste kvindelige træningscommunity #kvinderløfterkvinder

✔︎ have træning til at være en fast del af din hverdag eller genoptage en god træningsrutine.

✔︎ tage dig af dig selv, så du kan være den bedste version af dig, og dermed leve dit drømmeliv.


JEG ER KLAR, TILMELD

DET SIGER VORES KVINDER OM TRÆNING HOS OS

  • STRONG CURVES

    “Jeg havde trænet flere gange i almindelig fitness - men aldrig så
    intenst og med så stor fremgang og så dejlig atmosfære som hos jer.
    Dejlig i en gruppe hvor man ikke føler sig forlegen og samtidig får øje for at man kan bruge sin "tykke" krop, at den er stærk.”

    Plus size deltager siden 2018

  • STRONG CURVES

    “Inden jeg købte forløbet, var jeg bange for at jeg ville falde helt udenfor pga min dårlige form og vægt. Jeg har opdaget at jeg er meget stærkere end jeg troede. Og faktisk kan en hel masse trods min vægt (som i øvrigt er alt for høj). Jeg har lettere ved at bevæge mig, kan sidde på hug og komme op igen, kan løfte tunge ting.”

    Deltager på Plus size i 1,5 år

  • STRONG CURVES

    “Før mit forløb trænede jeg ikke. Efter jeg er begyndte mit forløb, har jeg mere energi, er blevet mere stærk, tager trapper istedet for elevator. Tænker anderledes også i forhold til hvad jeg putter i munden, og jeg har smidt 12 kg ren fedt. Vi har det fedeste sammenhold, og jeg vil anbefale til alle der overvejer, at komme med.”

    Plus size deltager siden 2020

  • STRONG CURVES

    “Det er det bedste jeg nogensinde har gjort for mig selv. Elsker træningerne og fælleskabet. Har det godt med mig selv. Oplever at jeg er blevet stærkere og har mere overskud, og mine gigtsmerter i knæ er stort set forsvundet. Jeg vil anbefale forløbet til alle kvinder, ung og gammel.”

    Plus size deltager siden 2019

  • STRONG CURVES

    “Jeg var i tvivl om min store, tykke, ømme krop kunne klare mosten. Jeg havde ikke styrketrænet før. Jeg har gigt, bl.a. rygsøjlegigt. I løbet af de 2 år, har jeg tabt mig ca. 25 kg. Jeg er sluttet med morfinpræperater, fordi mine kroniske smerter er blevet betydeligt mindre i takt med at jeg bliver stærkere.”

    Plus size deltager siden 2019

HØR LIDT OM FORLØBET HER


HØR LIDT OM FORLØBET HER


RISSKOV - HOLDTIDER
OBS: Vi holder lukket på helligedage, derfor er mandagens træning d. 6 juni i uge 23 rykket til fredag d. 10 juni i uge 23.

RISSKOV    
Mandag & Onsdag
(Maks. 10 kvinder pr hold)

Tirsdag & Torsdag
(Maks. 10 kvinder pr hold)

Eftermiddag    Eftermiddag
16.50-17.50 - Jennie BOOK NU 14.20-15.20 - Louise  BOOK NU
    15.30-16.30 - Jeannette   BOOK NU
Aften    
18.00-19.00 - Jennie VENTELISTE    
19.20-20.20 - Line BOOK NU (Få pladser)    
20.30-21.30 - Line BOOK NU (Få pladser)    



VIBY - HOLDTIDER
OBS: Vi holder lukket på helligedage, derfor er mandagens træning d. 6 juni i uge 23 rykket til fredag d. 10 juni i uge 23.

VIBY    
Mandag & Onsdag
(Maks. 10 kvinder pr hold)

Tirsdag & Torsdag
(Maks. 10 kvinder pr hold)

Eftermiddag    Eftermiddag
14.30-15.30 - Janne BOOK NU (Få pladser) 16.00-17.00 - Lisa  VENTELISTE
       

   Aften
    18.20-19.20 - Amanda BOOK NU (2 pladser)
       


RISSKOV - HOLDTIDER

OBS: Vi holder lukket på helligedage, derfor er mandagens træning d. 6 juni i uge 23 rykket til fredag d. 10 juni i uge 23.


RISSKOV  
Mandag & Onsdag
(Maks. 10 kvinder pr hold)

Eftermiddag  
16.50-17.50 - Jennie BOOK NU
   
Aften  
18.00-19.00 - Jennie VENTELISTE
19.20-20.20 - Line BOOK NU (Få pladser)
20.30-21.30 - Line BOOK NU (Få pladser)
   
Tirsdag & Torsdag
(Maks. 10 kvinder pr hold)
 
Eftermiddag  
14.20-15.20 - Louise BOOK NU
15.30-16.30 - Jeannette BOOK NU


VIBY - HOLDTIDER

OBS: Vi holder lukket på helligedage, derfor er mandagens træning d. 6 juni i uge 23 rykket til fredag d. 10 juni i uge 23.


VIBY  
Mandag & Onsdag
(Maks. 10 kvinder pr hold)

Eftermiddag  
14.30-15.30 - Janne BOOK NU (Få pladser)
   
Tirsdag & Torsdag
(Maks. 10 kvinder pr hold)
 
Eftermiddag  
 16.00-17.00 - Lisa VENTELISTE
   
Aften  
18.20-19.20 - Amanda BOOK NU (2 pladser)
   
   
   
   


OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Forskellen på All Women og Plus Size?

Plus Size er et særligt trygt hold kun for Plus Size kvinder, hvor All Women er for alle kvinder uanset alder, størrelse, udgangspunkt og træningserfaring.

Hvor foregår træningen ude eller inde?

I vores egne indendørs træningsstudier, hvor det kun er vores intime bootcamp-hold, der bruger faciliteterne. Fællestræning i weekenderne kan foregå inde og ude, så tag en ekstra trøje med hvis vi er ude.

Kan jeg deltage med skavanker?

Det kan du som udgangspunkt godt, da din træner altid vil kunne finde alternative øvelser og støtte og vejlede dig. Er du i tvivl om forløbet passer til dig, kan du altid kontakte os på info@strongcurves.dk.

Er løb en del af træning?

Løb er som udgangspunkt ikke en del af træningen. En lille luntetur vil kunne indgå i opvarmningen eller lign, men der vil altid være et alternativ, som fx romaskinen, hvis løb er udfordrende for dig.

Kan jeg være med trods dårlig form?

Det kan du i hvert fald. Her kan ingen være i for dårlig form. Vores program er tilrettelagt, så vi kan tilpasse alt til den enkelte uden at nogle står og venter på dig.  

Hvordan træner vi på holdene?

Træningsformen er primært funktionel styrketræning. De to ugentlige træninger i hverdagen er bygget op omkring et styrketræningsprogram, hvor vi kommer hele kroppen igennem. Vi starter ud med en grundig, mobiliserende opvarmning tilpasset dagens træning og vi slutter altid med en lille finisher, hvor pulsen får ekstra fokus. Altsammen guidet af din træner.

Hvad er fællestræning i weekenden?

Først og fremmest en fed mulighed for ugens 3. træning. Fællestræningerne er sjov, pulsfokuseret træning i weekend med kvinder på tværs af holdene. Her guider en af trænerteamets trænere dig igennem små overskuelig workouts, og før du har set dig om, er der gået 50 min med en max energisk start på din weekend.

Har du andre spørgsmål, er du altid velkommen til at sende en mail til info@strongcurves.dk, eller ringe til os inden for vores telefontid.

TILMELD NYHEDSBREV
TILMELD NYHEDSBREV

SPØRGSMÅL?
SKRIV HER TIL VORES KUNDESERVICE

Tak for din henvendelse, vi vender tilbage til dig så hurtigt som muligt.

FØLG MED PÅ INSTAGRAM