STRONG CURVES MOM TO BE

STYRK DIN GRAVIDE KROP FREM TIL TERMIN
Begrænset antal pladser
 

OPSTART I UGE 1 ➜  

 

 



 

STRONG CURVES MOM TO BE

STYRK DIN GRAVIDE KROP
FREM TIL TERMIN

Begrænset antal pladser  

OPSTART I UGE 1 ➜  

  

VI ER EKSPERTER I GRAVIDITETSTRÆNING. DU ER EKSPERT I DIN GRAVIDE KROP.

VI ER EKSPERTER I GRAVIDITETSTRÆNING. 
DU ER EKSPERT I DIN GRAVIDE KROP.

TRIMESTERSPECIFIK STYRKETRÆNING

Ikke to graviditeter er ens, og derfor er vores trænere uddannet inden for graviditets- og efterfødselstræning, så de kan tilpasse træningen til netop dit udgangspunkt og behov. På den måde opnår du det størst mulige udbytte af træningen.

Med os får du specialiseret graviditetstræning med en personlig træner ved din side, så du kan give din krop de bedste forudsætninger for en god graviditet og fødsel.

TRIMESTERSPECIFIK STYRKETRÆNING

Ikke to graviditeter er ens, og derfor er vores trænere uddannet inden for graviditets- og efterfødselstræning, så de kan tilpasse træningen til netop dit udgangspunkt og behov. På den måde opnår du det størst mulige udbytte af træningen.

Med os får du specialiseret graviditetstræning med en personlig træner ved din side, så du kan give din krop de bedste forudsætninger for en god graviditet og fødsel.

DU FORTJENER DET BEDSTE
KOMPLET TRÆNINGSFORLØB TIL GRAVIDE KVINDER

DU FORTJENER DET BEDSTE
KOMPLET TRÆNINGSFORLØB TIL GRAVIDE KVINDER

KOM I GANG
SÅ SIMPELT ER DET...

Sådan kommer du i gang-2

2

3

MEDLEMSKAB
SPAR 25% PÅ JANUAR MÅNED VED TILMELDING INDEN DEN 9. DECEMBER

4 UGERS GET STARTED BOOTCAMP

2.000,-

Engangsbetaling

✓ Eksklusivt hold med personlig træner

✓ 2 målrettede og strukturerede træninger pr. uge

✓ Eksklusiv podcast med 6 afsnit om graviditetstræning

✓ 4 ugers træningsprogram

✓ App til at tracke dine resultater

✓ InBody måling ved start og slut

✓ Muligt at joine weekendtræning lørdag / søndag

✓ Stærkt community med andre gravide kvinder

 



Vi holder ferielukket uge 14, 30, 31 + 52

MÅNEDSMEDLEMSKAB

1.650,-

Betaling hver 4. uge

✓ Eksklusivt hold med personlig træner

✓ 2 målrettede og strukturerede træninger pr. uge

✓ Eksklusiv podcast med 6 afsnit om graviditetstræning

✓ Nyt styrkeprogram hver 4. uge

✓ App til at tracke dine resultater

✓ Én gratis månedlig InBody måling

✓ Muligt at joine weekendtræning lørdag / søndag

✓ Feriebero op til 2 uger om året

✓ Stærkt community med andre gravide kvinder


Vi holder ferielukket uge 14, 30, 31 + 52

FIND DINE SVAR HER
HVAD SKAL JEG VIDE, INDEN JEG STARTER?

Du kan starte på et forløb, så snart du er gravid. Træningen er tilpasset efter, hvor langt du er i din graviditet, så du vil blive tilstrækkeligt udfordret, uanset hvilket trimester du er i.

Vi optager nye deltagere hver 4. uge - såfremt der er ledige pladser på vores hold - og med vores medlemskabsstruktur er det muligt, at du kan tilpasse længden på dit træningsforløb, så det passer til din terminsdato.

Du får en plads på holdet ved at tilmelde dig HER.

Ved at tilmelde dig et månedsmedlemskab er pladsen din, så længe du vil have den. Tilmelder du dig derimod vores 4 ugers Get Started Bootcamp, vil pladsen være din i de 4 uger, men vi kan ikke garantere, at den ikke er solgt til anden side, når dine 4 uger er gået.

Vil du træne i mere end 4 uger, anbefaler vi, at du tilmelder dig et månedsmedlemskab. Opsigelsesperioden på månedsmedlemskabet er løbende måned + én måned.

Det kan du sagtens, og graviditeten kan være et oplagt tidspunkt at komme ind i din nye motionsvane. Træningen tilpasses den enkeltes niveau, og ellers vil din personlige træner altid kunne finde alternative øvelser og vejlede dig. Er du i tvivl, om forløbet passer til dig, kan du altid kontakte os på info@strongcurves.dk.

Har du en kontraindikation for motion i graviditeten, anbefaler vi, at du rådfører dig med din læge og/eller jordemoder, før du starter på Mom To Be hold. Er du i tvivl, om du har en kontraindikation for motion, kan du læse mere HER om hvilke fysiske tilstande eller lidelser, der medfølger en kontraindikation for motion.

Der er til hver træningssession afsat 55 minutter, der er bygget op omkring et styrketræningsprogram, hvor vi kommer hele kroppen igennem. Vi starter ud med en mobiliserende opvarmning tilpasset dagens træning og slutter altid med en lille finisher, hvor pulsen får ekstra fokus. Altsammen guidet af din træner.

At implementere bækkenbundstræning under graviditeten har vist sig at være forebyggende mod inkontinens (1). Derfor er bækkenbundstræning en del af vores styrketræningsprogrammer på vores Mom To Be hold.

(1): Mørkved & Bø, 2013: Effect of pelvic floor muscle training during pregnancy and after childbirth on prevention and treatment of urinary incontinence: a systematic review

I weekenderne har du mulighed for at deltage på vores weekendstræninger, der er for alle kvinder på tværs af holdtyper og med skiftende træner. Her er træningsformatet anderledes fra dine to ugentlige Mom To Be træninger, da træningsprogrammet varierer fra gang til gang og er være mere pulsbaseret træning.

Som gravid kan du sagtens deltage på vores weekendstræninger. Hvis du endnu ikke er synligt gravid, kan du fortælle det til den pågældende træner, så hun kan tage hensyn til det. Men vi har selvfølgelig også lavet et podcastafsnit med en tilhørende video med alternative øvelser, som du selv kan tage i brug, hvis du har brug for et alternativ. 

Se træningstidspunkterne for weekendstræningerne længere nede.

Lydfilerne er udarbejdet af vores inhouse specialist i graviditets- og efterfødselstræning og giver dig viden og redskaber, så du kan træne til termin og samtidigt fortæller dig, hvad du må og ikke må, når det gælder graviditetstræning.

  • Afsnit 1: Hvad må man, og hvad må man ikke? Hurtig mytepunktering.
  • Afsnit 2: Graviditetsrelaterede gener - hvordan kan jeg fortsætte træningen, hvis jeg oplever ubehag og gener?
  • Afsnit 3: Mavetræning i graviditeten.
  • Afsnit 4: Træn til termin - prioritering af motionsvanen gennem hele graviditeten.
  • Afsnit 5: How to weekendstræningerne. (Bonus videomateriale med alternative øvelser).
  • Afsnit 6: Hvad så på den anden side? Opstart af efterfødselstræning.

Er du tilmeldt et Mom To Be hold og oplever komplikationer i forbindelse med din graviditet, som gør, at forløbet ikke kan gennemføres, eller hvis du føder, inden du har nået at opsige dit medlemskab, kan dit medlemskab opsiges, så det udløber ved enden af den indeværende måned.

På vores 4 ugers Get Started Bootcamp er det ikke muligt at sætte dit forløb i bero.

På vores medlemskab til Mom To Be holdene har du mulighed for at sætte dit medlemskab i bero i 2 uger om året. Dette er 2 uger udover de uger, vi holder ferielukket.

Vi holder ferielukket i uge 14, 30, 31 og 52, og på helligdage er der gratis drop-in træninger, som du kan tilmelde dig.

Herunder ser du en oversigt over weekendstræningerne (maks 24 deltagere pr. hold): 

WEEKENDSTRÆNINGER I RISSKOV OG VIBY

Lørdage Søndage
Kl. 8.00-8.50: Individuel Kl. 8.00-8.50: Individuel
Kl. 9.00-9.50: Individuel Kl. 9.00-9.50: Team
Kl. 10.00-10.50: Individuel Kl. 10.00-10.30: Bring a buddy


WEEKENDSTRÆNINGER I ÅBYHØJ

Lørdage Søndage
Kl. 8.00-8.50: Individuel Kl. 9.00-9.50: Individuel
Kl. 9.00-9.50: Individuel Kl. 10.00-10.50: Team
SNAK MED OS
I TVIVL OM DET ER FOR DIG?
2

TESTIMONIALS

HVAD SIGER KVINDERNE OM OS

  • Træningsforløbet har været så godt, og hvis du sidder derude som gravid og tænker "jamen jeg kan jo ikke løfte ret meget" eller den gamle skrøne "jeg må ikke træne", så glem tankerne og meld dig på.

    Katja Johansen

    2. trimester

  • Jeg synes, at det er en rigtig stor fordel, at man får så meget mere vejledning, end hvis man går i fitness. Jeg havde en masse spørgsmål til, hvad jeg egentlig måtte, og der kommer lidt for og imod alt afhængigt af, hvad man finder [på Google]. Så det at man har en uddannet træner, det synes jeg, gør en stor forskel, så man kan føle sig helt tryg i "det her må JEG godt".

    Maria Bruun

    2. trimester

  • Under min første graviditet var jeg god til selv at komme afsted, og jeg følte mig stærk - også under fødslen. Under min anden graviditet var jeg ikke særlig god til at komme afsted, og der føltes jeg mig slasket og ikke tilpas i min krop. Nu her med min tredje graviditet har jeg været god til at komme afsted [på Mom To Be holdet], og min motivation for at komme ud af døren er følelsen bagefter.

    Rikke Jensen

    2. trimester

  • Jennie (træner) holder dig i hånden hele vejen, hjælper med at finde alternative øvelser, hvis noget ikke føles behageligt og ikke mindst, så viser hun, at gravide kan meget mere, end de tror!

    Katja Johansen

    2. trimester

  • Det er min første graviditet, og jeg tænker, at det må give mig en udholdenhed eller styrke ift. en fødsel. Det er også mit fokus, at på den anden side af fødslen vil jeg gerne have et udgangspunkt, som ikke er helt skræmmende. For det er en lang periode, hvor man skal have ondt, så det må være godt at være lidt trænet bagefter.

    Maria Bruun

    2. trimester

  • Jeg føler, at kroppen må være bedre styrket til at komme hurtigere tilbage til sig selv.

    Og så har det givet mig en forpligtelse til at komme afsted i en travl hverdag.

    Trine Larsen

    2. trimester

  • Jeg ville ikke have lyst til at stå og være den eneste [på et træningshold], der var gravid, så det har givet meget at være på et hold med andre gravide. 

    Jeg havde en opfattelse af, hvad man cirka kunne træne, når man var gravid, men når jeg så ser på de andre på holdet tænker jeg, at jeg godt kan lidt mere - og mere end jeg troede.

    Maria Bruun

    2. trimester

MOM TO BE HOLDTIDER 

ÅBYHØJ
Haslevej 8B, 8230 Åbyhøj 
Vigtigt! Vores lejemål i Åbyhøj stopper desværre pr. 31/1/2023. Vi knokler på højtryk for at finde nye skønne rammer i Åbyhøj, og vi håber snart, at vi kan fortælle mere. Det vil dog fortsat være muligt at vælge månedmedlemskab eller årsmedlemsskab i Åbyhøj. I tilfælde af at vi ikke har et nyt studie i en radius af 3 km fra nuværende studie i Åbyhøj fra 1. februar, giver vi muligheden at blive frigjort af dit medlemskab pr. 31/1/2023. januar eller flytte til et af vores andre træningsstudier i Risskov og Viby.

RISSKOV
Mossøvej 4, 8240 Risskov

ÅBYHØJ OPSTART UGE 1

17.45-18.45

TIRS/TORS

Træner: Sarah L / Jennie

RISSKOV OPSTART UGE 1

18.45-19.45

TIRS/TORS

Træner: Rebecca / Ulrikke

FØLG MED PÅ INSTAGRAM

Træningsstudie i Viby
Skanderborgvej 212
8260 Viby

Træningsstudie i Åbyhøj
Haslevej 8B, Baghuset
8230 Åbyhøj

Træningsstudie i Risskov
Mossøvej 2 og 4
8240 Risskov

NAVIGATION

FORSIDE

OM OS

HANDELSBETINGELSER

 1 2

 

 

 

KONTAKT

22 21 10 90  

info@strongcurves.dk 

 

customcolor_logo_transparent_background

STRONG CURVES Aps 2022 ©️